torsdag, november 28, 2013

Underbar kväll!

Vilken kväll det blev igår! Jag är verkligen glad att jag fick följa med. Hanna Hedlund gjorde en utdrag ur en show hon uppträder med och den var faktiskt jätterolig. Sen var det min favorit Martina Haag som pratade om sin karriär. Eftersom jag läst allt hon skrivit i många år är inget hon berättar nytt för mig men det är roligt ändå. Sist ut var coachen Michael Södermalm som jag aldrig hört talas om men som var riktigt rolig.

Och så fick jag träffa Martina! Jag hade planerat saker jag skulle säga och så skulle jag vara jättesnygg på fotot med henne. Mmmm just det. Jag fick knappt fram ett ord och såg ut som en mupp på fotot. Igen.


Men vad gör väl det när kvällen var så bra?

2 kommentarer:

cissispringer sa...

Åh, hon är en favorit hos mig också. Lite tråkigt dock med alla upprepningar. Har läst samma krönika i olika tidningar och i hennes bok... Men hon inspirerar det är helt klart!

Linnéa sa...

Cissi: ja är man ett fan är ju inget nytt. ;)