tisdag, november 05, 2013

Lång dag

Jag kom hem från jobbet för en timme sen efter en lång dag. Jag har känt mig krasslig under dagen och munkar jag ont i halsen och det kliar i öronen. Måste jag bli så här småförkyld hela tiden?? Sjukt störigt.

Nu är jag iallafall ledig i sju (7!!!) dagar och det ska bli jävligt skönt kan jag meddela och jag har en hel del kul inplanerat. Löpning bland annat men vi får väl se hur halsen är imorgon. Jag ska på min tredje bodyscanning imorgon också. Det känns inte så viktigt men jag kommer att vara tydlig med att om den inte visar någon förbättring så tror jag inte på den. Jag ser stora skillnader på min kropp, är lättare och har muskler jag inte haft förut. Så vi får väl se vad det visar, hade ju varit kul med nån förändring.

Men nu, sova. Och dagens träning som blev plankan 3 * 1.15 minuter.



Inga kommentarer: