lördag, november 09, 2013

Mer kläder!

Var uppe på vinden och rotade igen. Jag är ledsen Jonna men det verkar som att jackan är long gone, den såldes nog på Bloppisen. Jag hittade ett par jeans och en klänning som jag tog ner och provade. Klänningen var en röd festklänning som jag köpte till en julfest för fem år sen. Testade den förra året och då gick inte dragkedjan i ryggen igen, men idag; Nemas problemas! Och så provade jag jeansen, och guess what! De gick på, igen i midjan och passade hyfsat. Lite tighta i midjan men till sommaren kan jag vara boho-chic i dem!


2007 kunde jag sist ha jeansen. De sitter bra i ben och rumpa nu men lite trånga i midjan. Men ändå, SEGER!

4 kommentarer:

Chalotta Sofia springer o trimmar sa...

Åh, den där känslan av att få på sejmgamla kläder man inte haft på år - så skön! Och skitsnygga jeans!

Jag börjar också få på mej fler och fler kläder från förr, än är det en bit kvar till många plagg men när jag väl är där så kommer jag ju inte behöva shoppa på länge. Fast det är klart, det kommer jag säkert göra ändå :-D

Det tyckte jag nästan var det jobbigaste med att gå upp i vikt: Jag som alltid älskat kläder och haft min egen stil började klä mej mer anonymt och mer för att dölja.

Jöns Marie sa...

Det är en härlig känsla!

Lina sa...

Underbart!!!!!:-)

Jonna sa...

Det var ju synd, hoppas någon annan använder den flitigt :)