torsdag, november 07, 2013

Dunderförkyld

Jag var inställd på att vara bättre idag men jag är SÄMRE! Vad fan är det för skit? Inatt har jag sovit dåligt för att jag haft så ont i halsen och varit täppt i näsan. Jag HATAR att vara täppt i näsan, speciellt på natten och hade jag inte haft tillgång till nässpray så hade jag nog fått panik.

Barnen är lämnade och jag dricker en kopp te med honung och stör mig på att jag glömde köpa halstabletter igår. Och glödlampor. Har ni det också så? Att när väl en glödlampa gått så lägger alla av, en efter en.

Helst av allt skulle jag vilja lägga mig i soffan och titta på film eller någon serie, men jag måste städa lite. Jag kan absolut inte strunta i städningen även om jag mår skit för jag mår ännu sämre av att se röran omkring mig. Det går inte att slappna av om golven är smutsiga och det är grejer överallt.


Igår när vi städade till kaninerna så rymde Tusan in till Lovikk och Lovikk den gamla gubben var hur snäll som helst. Kanske de kan dela den stora hagen? Nu får Polly och Tusan dela den och vara ute varannan dag men kanske kanske att killarna kan samsas om den..

2 kommentarer:

Lina sa...

Massa krya på dig kramar!!!

äppelblomman sa...

Krya på dej!❤
Kram K