onsdag, november 13, 2013

Comeback

Jag slutade tidigare idag och hann både storhandla och hinna hem och natta barn innan det var dags för spring. Jag var inte sugen och frågade Kalle om jag skulle palla ge mig ut och det tyckte han absolut att jag skulle göra. Och då var jag ju tvungen.

Om jag ångrar mig? NEJ! Det finns ju inget härligare än att vara nytränad och sjunka ner i soffan med en kopp te. Fem kilometer i 5.35-tempo blev det och det kändes fint trots att jag inte sprungit sen Österlen Lyser. Jag försökte öva lite på "det perfekta löpsteget" efter att ha läst lite i boken som jag fick av Mirijam. Jag kände direkt när jag fick till det för då liksom "flöt" jag fram jätteenkelt men det är svårt att ställa om kroppen och göra på ett annat sätt.

Nu ska jag slappa lite med antingen nästa veckas avsnitt av Greys Anatomy eller avsnitt fyra i säsong två av American Horror Story.


Idag var det äntligen sol efter en evighet av ihärdigt regn och grå himmel.

Inga kommentarer: