torsdag, november 07, 2013

Decisions decisions....

Ja imorgon är det ju dags för klippning. Och jag kan inte bestämma mig utan velar mellan pagen, luggen och topparna. Pagen, luggen, topparna... Att det ska vara så svårt att bestämma sig! Nemo och Leon ska också klippas och Nemo går nog bra men hur i helvete hon ska lyckas klippa Leon återstår att se. De är i desperat behov av klipp iallafall eftersom deras luggar hänger ner över ögonen på dem. Och mina toppar är superslitna. Nej nu ska jag sova på saken! Den frisyr som uppenbarar sig i mina drömmar tar jag.


Snyggt, snyggt, snyggt.


2007 hade jag page som jag brukade rulla upp på spolar för att få snygga lockar. Det trivdes jag riktigt bra i.


3 kommentarer:

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Spännande att se vad du väljer!

Unknown sa...

Blöjor,barnmat,välling mm med hemleverans direkt hem till dörren över hela Sverige.

NU ÄVEN MED BYXBLÖJOR

www.blojbudet.se

Emma sa...

Jag tycker ditt hår är jättefint just nu, även om jag förstår att man vill ha förändring. Det vill man ju hela tiden. Klipp lugg, var glad för det tills nästa morgon, sätt upp luggen i en tofs och tänk på hur modig du var som vågade ;)