fredag, december 20, 2013

Trötta på mitt gnäll?

Läs inte mer då för här kommer det.

Knappt har jag blivit frisk från en ordentlig förkylning förrän jag blir dödligt sjuk i maginfluensa, och när jag väl repat mig från den så har jag fått sjukt ont i halsen, huvudet värker och snoret rinner. Så underbart!! Vad är det här för straff egentligen?

Kalle har jobbat idag men känt sig helt kraftlös och har sovit sen han kom hem vid 17.30. Hoppas det stannar där för han får inte bli sämre imorgon. Jag jobbar hela helgen och det är massor som måste fixas innan vi ska åka.

Jag har iallafall varit kreativ idag vilket var typ 100 år sen. Jag tog fram garn för att laga lite raggsockor och det slutade med att jag virkat ett pannband. Vinrött och grått är min favoritkombo på vintern.


Jag virkade en grå blomma och sydde fast på ena sidan. Bild kommer, imorgon kanske om jag fortfarande lever.

1 kommentar:

Ida sa...

Usch då, lider med dig!
Hoppas du blir frisk snabbt nu!