torsdag, december 05, 2013

Sven istället för Alex

Jag skulle egentligen varit och sett Alex Schulmans show Älska mig i Lund ikväll men mitt sällskap som bokat biljetterna hade visst bokat lite fel. När han hämtade biljetterna idag visade det sig att han bokat imorgon i HALMSTAD istället. Sjukt störigt men det får bli road trip imorgon helt enkelt. Jag har längtat efter det här i flera månader, jag tror det var i augusti vi bestämde oss för att gå.

Men istället för att se Alex ikväll så har vi hälsat på stormen Sven som härjar här ute. Jävlar i helvete vad det blåser! Jag var ute hos kaninerna och trodde aldrig jag skulle komma in igen. Men vi har tänt en brasa och haft det mysigt. Jag har sett på Facebook att många runt om i Skåne har strömavbrott men vi har klarat oss, peppar peppar. Det gör vi ofta hör ute i skogen, även om strömmen går inne i byn.

Jag tog tag i det som gjorde. mig så ledsen innan också och det känns SÅ mycket bättre nu! Jag blev tagen på allvar och bemött på ett väldigt bra sätt så nu är klumpen i magen borta.



Inga kommentarer: