fredag, december 20, 2013

Detox inför julen

Igår hade jag en fot i graven, idag mår jag så sjukt mycket bättre! Nemo med. Åh tacksamheten!! Fy fan man är inte tuff när man är så dålig. Idag är jag mest matt och trött men det blir nog bättre under dagen.

Dagens vägning blev ju positiv iallafall, minus 2,4 kilo. Detox inför julen kan vi kalla det. Om någon är intresserad så är det bara att komma hit.

Nu ska jag fortsätta att tvätta och sanera allt som kom i kontakt med kräk igår. Sen måste jag köra ut med lite julklappar och lämna utanför dörrar. Ingen är speciellt sugen på att ses av någon anledning, men jag måste få det gjort idag tyvärr. Ingen rast, ingen ro även om jag såg döden i vitögat igår.


3 kommentarer:

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Underbart att läsa att ni mår bättre.

Lina sa...

Skönt att ni mår bättre nu. :-) Ta hand om er! Kram

Jenny Shima sa...

Vad skönt att ni mår bättre. Hoppas att ni får en lugn helg.
Kram