tisdag, december 10, 2013

Disciplin

Fan vad motigt det har varit att komma ut och springa senaste dagarna. Jag har inte alls varit sugen och myglat och försökt komma undan. Ikväll var inget undantag. Jag bestämde mig i princip för att skita i det men så var jag smart nog att fråga Kalle hur jag skulle göra eftersom jag visste att han skulle peppa mig. Så jag gav mig ut, om än motvilligt.

Men så skönt att komma ut! Sju grader, min ultimata springtemperatur, och frisk luft. Jag sprang och tittade på hur folk pyntat i sina trädgårdar och fönster, irrade runt på nåt ställe jag inte känner till och rundan slutade på en mil i 5.35-tempo. Gissa hur glad jag är att jag tog mig ut??


Nu ska jag ta en dusch och sen se ett avsnitt av American Horror Story och dricka te. Perfekt nedvarvning efter en bra runda.

1 kommentar:

Anna (Peace, Love, and Running) sa...

Låter som en jättemysig runda. :-) Och visst är det bra att ha någon som kan peppa en när man behöver det!