lördag, december 14, 2013

Men det var väl själva........

... FAN!! Jag har känt suget efter löpning igen och eftersom det varit svårt att komma ut på grund av vabbande och kvällsjobb och såg riktigt mycket fram emot att springa idag. Intervaller tänkte jag mig. Och så vaknar jag idag med ont i halsen! Och inte väldigt ont i halsen utan så där precis på gränsen. Lite tjock, klurig och öm. Först tänkte jag att jag skiter i det och springer ändå men jag VET ju att det inte är bra. Så jäkla typiskt bara...

Jag är trött på att det typ ligger en förkylning precis under ytan och så poppar den upp lite lite hela tiden. Bryter inte ut men sabbar mina träningsplaner. Det kommer aldrig så mycket så att jag blir sjuk men tillräckligt för att allt ska bli liiite jobbigare. Tungt huvud har jag också. Skit.


Får kanske köra lite sån här träning istället.....

5 kommentarer:

Anna (Peace, Love, and Running) sa...

Krya på dig, hoppas att du mår bättre snabbt!

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Lite så där har det varit för mej också. Det bryter inte ut men poppar upp då och då. Helt plötsligt känns halsen lite och jag är lite matt, sen mår jag bra och sen dyker det upp igen. Sjukt störigt.

Vad är det där "walking dead wourkout"? Har grav abstinens efter säsongsavslutningen.
Krya!

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Aha! Fattade när jag klickade på bilden :-)

Lina sa...

Jag vet hur frustrerande det är...stackare, krya på dig!

Linnéa sa...

Anna: tack! :)

Charlottasofia: ja men visst är det sjukt störigt! Blir så less!

Lina: tack. :)