söndag, december 22, 2013

Sista rycket!

Igår, 12 timmar och idag 9 timmar och sen, SEN är det julledigt till den 8 januari! Gud så härligt!

Jag gick upp tidigt imorse och packade till mig och barnen. Lika mycket varje gång. En stor resväska till mina och barnens kläder, en väska till träningskläder, en till ytterkläder, en till skor och virkgrejer plus Kalles saker och alla julklappar. Kalle packar sitt, städar iordning och lämnar kaninerna på deras hotell idag och imorgon är vi redo att åka uppåt, mot Dalarna. Tjabo har fått både kattlucka och kattvakt men det känns lite taskigt att han inte får vara med oss på julafton faktiskt.

Barnen är dunderförkylda men jag börjar bli bättre iallafall. Åh vad jag ser fram emot att springa, och träna på gymmet! Mycket tid att ta igen nu!

Nej nu betar jag av mina sista jobbtimmar för i år, vi hörs!



1 kommentar:

Lina sa...

Åh va härligt att få åka hem, lite avis..haha!! Ha nu ett superskönt lov!!! Kör försiktigt!