söndag, december 29, 2013

Stillsamt

Det är lite dött här inne, både från er sida och från min. Men det lunkar på och vädret är piss. Igår var jag och barnen till Malung och träffade lite gamla vänner. Så mysigt att ses och se våra barn leka med varandra. En syn man inte kunnat tänka sig för 15 år sen...

På kvällen började det snöa ordentligt. Efter maten gick jag, mamma och barnen ut och hade
snöbollskrig och tände tomtebloss och hade så roligt. Tyvärr var all snö borta idag och det bara regnar och regnar. Idag åkte vi till min moster i Horrmund och där var det lite snö så barnen kunde åka pulka. Min moster bor fantastiskt vackert i en stuga i skogen med världens vackraste utsikt.


Från verandan ser man ut över sjön och så tornar fjällen upp sig i bakgrunden.

Ikväll har jag virkar klart ett par vantar, första jag någonsin gjort och de blev jättefina. Bild kommer imorgon! Nu ska jag sova och hoppas på att vädret inbjuder till ett långpass spring imorgon.

Inga kommentarer: