måndag, december 23, 2013

Boooring......

Just nu sitter jag i bilen och har all tid i världen att skriva långa och intressanta inlägg, men hjärnan är blank. Kommer inte på nåt vettigt, eller roligt. Hade jag varit en superpoppis bloggare så kunde jag haft frågestund på löpande band men jag får kanske två frågor så det är inte så lönt.

Regnet öser ner och det känns inte så juligt men vi har bilen full av klappar och jag känner mig i julstämning ändå. Fast jag kommer bli lite sur när vi kommer till Dalarna och det inte är någon snö...

Men jag lägger upp lite förslag, vad vill ni läsa om senare idag?
Bröllopsklänningar
• Se lite gamla suspensionbilder
• Se lite gamla gravidbilder
• Min önskelista
• Någon historia från Kalle
• Eget önskemål


Seså, nu får ni bjuda till lite.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Önskelista och historia från Kalle :)

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Bröllopsklänningar såklart!
och en historia OM Kalle, hihi.

Marina sa...

Bröllopsklänningar :-)

Ninni sa...

Allt om bröllop och Kalle!!!

Lina sa...

Gravidbilder!!!

Jonna sa...

Bröllop :)

Maja sa...

Bröllop och kuriosa om Kalle.
Han blir sjukt spännande bara för att han är så "hemlig" :D