måndag, december 09, 2013

Måndagsbesök

Idag har vi haft besök av Ninni, Cedric och Lily. Jättemysigt med en måndagsträff, lite extra god mat och dessert. Barnen leker så bra, Nemo och Cedric bråkar ALDRIG och trivs verkligen tillsammans. Jag och Ninni har pratat bröllop och det är jättekul att ha någon att bolla med som redan är gift och vet vad det innebär med all planering. Jag visade mina inspobilder på Pinterest och fick en del bra tips.


Jag har varit uppe alldeles för länge och sett ett avsnitt av American Horror Story Asylum. Jag ÄLSKAR andra säsongen! Jag har hört många som inte alls gillat den men jag säger bara: mentalsjukhus, 60-tal och människoförsök. What's not to like??


2 kommentarer:

Ninni sa...

Tack för igår!!

Anna (Peace, Love, and Running) sa...

Jag kollar också på den serien just nu! Har kommit ungefär halvvägs på säsong två. Läskigt -- jag gillar. :-)