lördag, december 14, 2013

Sista klapparna...

Jag har varit klar med mina klappar ett tag nu. Ingen stress eller panik, jag har haft bra koll på vem som ska få vad och jag har handlat mycket via nätet. Kalle har inte haft tid att handla sina, och inte heller framförhållning att beställa dem, så idag tänkte jag vara snäll och fixa hans. Jag tänkte det skulle bli en snabbis till Lund men det tog hela dagen och jag var HELT SLUT och hade en sprängande huvudvärk när jag var klar. ALDRIG mer ska jag ge nig ut i julhandel efter den första december och aldrig mer utan att veta EXAKT vad jag ska ha.

Väl hemma tog jag ett pass på CT'n och sen slog jag in julklappar innan set var dags för mat och sen På Spåret. Jag somnade en bit in i programmet och sen när när jag nattade Nemo somnade jag igen och vaknade 23.30. Så trött brukar jag inte vara men jag skyller på timmarna på stan.

Men nu är alla klappar inslagna och klara och det är jäkligt skönt.



Inga kommentarer: