tisdag, december 17, 2013

Gnälligt

Eftersom jag vabbade tre dagar förra veckan så känner jag att jag inte "får" vara hemma och vara sjuk. Igår och idag mår jag mycket sämre än i helgen. Ont i huvud och hals, snorig och helt off. Skit. Men då är jag förhoppningsvis frisk i jul när det vankas ledighet och jag tänkte springa och gymma mycket. För den varan har det blivit dåligt med. Spring för en vecka sen och CT i fredags, och lite styrka i söndags, that's it.

Usch vad jag gnäller, jag som hatar gnällspikar. Men jag vet inte vad jag ska skriva om nu när jag inte tränar och jobbar mina långa dagar. 13 timmar idag och sen tre dagars ledigt.

Sju plus och ösregn gör ju inte att man blir helt lycklig när man tittar ut heller. Nej nu känner jag mig helt oinspirerad.


Outfit i december...

2 kommentarer:

Lina sa...

Man får gnälla, man behöver det ibland... kram på dig!

Linnéa sa...

Tack, då fortsätter jag. ;)