tisdag, december 24, 2013

God Jul!

Jo vi kom fram igår och resan gick jättebra. Tyvärr var det dålig mottagning så det gick inte att skriva något men det var kul med lite önskemål, det kommer inlägg framöver!

När vi kom fram fick vi pappas köttfärssås, hälsade på Familjen Wahlmark mittemot och gick en promenad runt byn. På kvällen satt vi uppe och tittade på Bingolotto utan lotter och jag började virka ett till hårband, jag tänker mig kanske en give away i dagarna...

Och idag är det julafton! Barnen vaknade tidigt och överraskades med varsitt paket. Nemo fick ett lexikon om Lego Batman med en unik figur och Leon fick en bok om Planes med små figurer till.

Jag hoppas på en juljogg! Tre veckor sen jag sprang sist. Jag har inte ont i halsen men är lite hostig och igår tappade jag rösten och den är tyvärr inte tillbaka idag. Så jobbigt det är att prata utan röst! Och alla säger VA?!? och så måste man säga allt igen.

Hoppas ni får en underbar dag, jag tittar kanske in igen lite senare!


Det är verkligen många klappar under granen! Undrar vem/vilka som får flest...

1 kommentar:

Lina sa...

God jul, njut nu ordentligt av Dalom!