måndag, december 09, 2013

Scanning 4

Idag har jag varit på min fjärde scanning och det gav fina resultat! Jag har ju gått ner i fettprocent, upp i muskler och vattenprocenten är högre. Även min förbränning har ökat och det är roligt att se att jag tappat mest fett på överkroppen och knappt något på benen och det är inte så konstigt eftersom jag knappt har något fett på benen kvar. Men det allra bästa var att min metaboliska (inre) ålder sjunkit ytterligare fyra år och att min fysiska gradering gått från två till FEM!

Fysisk gradering
2: Hög fettprocent och normal muskelmassa
5: Normal fettprocent och normal muskelmassa


Så jäkla gött! Jag har liksom kommit till en kroppslig nivå som jag försökt nå i flera år nu och det är en fantastisk känsla.



4 kommentarer:

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Vad häftigt! Verkar så coolt att få se vad som verkligen förändrats så där på pappret. Jag känner ju att saker hänt med kroppen men det skulle verkligen vara kul att se exakt vad.
Du är grym:-)

äppelblomman sa...

Så härligt! Grattis!!!!
Du är grym!
Kram K

Jöns Marie sa...

Härligt, det är skönt att se och känna resultat, bra kämpat!!

Jenny Shima sa...

Vad roligt att träningen fungerar så bra. Grattis!