onsdag, december 18, 2013

Pustar ut...?

Vilken natt!! Jag kom inte i säng förrän vid halv ett-ett och hann sova ett par timmar innan jag vaknade av hulkande bredvid mig. For upp och höll fram handdukar men det kom inget kräk. La mig, hann precis somna och sen vaknade jag av hulkande igen men tack och lov kom det inget den gången heller. Öppnade fönstret lite så vi skulle få lite frisk luft, somnar och vaknade sen av att en jävla katt gick runt och skrek där ute. GAAAAHHH!! Alltså kattskrik. Innan jag fattar vad det är så tror jag att det är ett barn som plågas eller nåt. Vet inte om det var Tjabo eller någon annan störig katt men jag gick ner och ropade på honom men han kom inte in förrän imorse. Och vid sju var det visst dags att gå upp.

Leon verkar må bra nu iallafall, har ätit frukost som vanligt och druckit och fått behålla allt. Jag har precis ätit banan/jordnötssmörsplättar och ska nu ta itu med kräksängkläder och handdukar. Och det här rotiga huset!! Jag städade i torsdags men det är så jäkla rörigt och smutsigt redan, fattar inte.


Nu hoppas vi på att det här är över och att vi andra slipper det!

4 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Jag tror att hus producerar röra bara för att tvinga oss att städa!
hoppas att ni får hålla er friska så vi kan ses under jul!

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Tur det gick fort över. Jag gissar att det var Tjabo. Blåste det i natt? för antingen så tuffar han sig mot ngn annan eller så är han rädd. Han gillar inte när det blåser för mycket.

äppelblomman sa...

Skönt att de gick över snabbt!
Ja fy fan, hur fort blir de skitigt och rörigt? Så jävla störande...:/
Kram K

Linnéa sa...

Marre: ja det hoppas jag ned! Men så länge ska vi inte vara sjuka, väl........

Nina: nej ingen blåst. Är det dåligt väder är jag alltid noga med att se att han kommer in, och då tror jag han kommit när jag ropade. Men det var nog nåt kattgruff. ;)

Karro: eller hur! Men jag bor med tre personer som sprider saker värre än en orkan! ;)