onsdag, oktober 30, 2013

Oinspirerad

Häromdagen hade jag sjukt mycket att blogga om men ville "spara" lite på ämnena och idag är det helt blankt. Jag blir lite tom på idéer när jag är inne i en jobb-bubbla som jag är nu onsdag till fredag och inte gör nåt annat än att jobba typ. Gick upp tidigt imorse och tränade styrka iallafall; mage, armar och rumpa. 10 minuter på mage och rumpa men armarna fick jag ta 8 minuter på då jag köpt nya, SVINTUNGA, hantlar. Imorgon kör jag sista träningen innan Österlen Lyser på crosstrainern och på fredag är det vila vila VILA.

Jo jag ska er ett väldigt bra tips innan jag stänger ner. Om ni ska köpa ett paket med hantlar och vikter som tillsammans väger 20 kilo, parkera då inte så långt ifrån den butiken som det går och ta inte med två barn som går sååå saaaktaaa när ni ska ut till bilen igen. Risken finns att ni ser ut som svettiga psykfall då. Ja, det var jag som var det svettiga, klena, psykfallet på Nova Lund i måndags.



Inga kommentarer: