onsdag, oktober 23, 2013

Sånna här dagar...

... ska man inte blogga. Jag är FYLLD av irritation och inser att det är en massa olika människor som finns i mitt liv som irriterar mig så in i helvete. ÅÅÅÅÅÅÅ jag blir så sur bara jag tänker på det! Har lust att beskriva exakt vilka typer av personer som trycker på mina knappar just nu men det är nog bättre att låta bli. I synnerhet en person som jag verkligen verkligen irriterar mig på och som suger energi genom att... Ja skitsamma. Jag återkommer imorgon på, förhoppningsvis, bättre humör.


Men varför är det så egentligen?? Att en del människor måste vara så förbannat tröga att de inte fattar att folk retar ihjäl sig på dem för att de håller på som de gör??

2 kommentarer:

Emma sa...

Okeeej? Känns ju bra att vi har umgåtts idag och du känner såhär... :) Blev kaninerna glada när de fick komma hem igen?

Linnéa sa...

Ha ha ha du behöver inte oroa dig, du fick ju höra en hel del, fick ännu mer frustration när jag kom hem, tell you later! :) ja de blev glada, men de hälsar att de haft det mycket bra. :)