fredag, oktober 11, 2013

Springa Städa Packa

Mycket att stå i idag! Kort springtur då jag känner ett begynnande kli i halsen och var väldigt trött i kroppen imorse. Tröttheten kan dock bero på att jag satt uppe till halv ett igår och tittade på American Horror Story. Det är så läskigt! Och bra! I love it!!

Iallafall, springturen hamnade på 2,5 kilometer då jag sprang till och från förskolan. In och körde armar och mage, 10 minuter vardera, äta lite, duscha och sen städa och packa. Mycket som ska med och jag hatar att glömma grejer. Tror jag har rätt bra koll på läget och har nu gått in för fredagsmys med rött vin och nagelfix.


Min kompis Emma ska passa kaninerna och vi var där igår och lämnade dem. De har två sjukt fina katter och jag skulle gärna sno med en hem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingefära! Jag säger bara ingefära! Testa detoxdrycken jag mixar varje morgon med bladspenat en bit färsk ingefära (jag tar en ganska rejäl) honungsmelon eller ett mjukt päron samt 2 dl äppeljos. Fantastiskt fräsch och håller kli i halsen borta!