måndag, oktober 14, 2013

Slut i kropp och knopp

Jag är helt slut, både u kroppen och i huvudet. Jag har verkligen vilat idag, fysiskt. Har gått en yttepyttepromenad och sen knappt gjort något. Eller jo, plankat har jag gjort. Kör vidare på 3 * 1.05 minuter den här veckan då jag slarvade och bara oönskade tre dagar förra veckan. Och kroppen har verkligen velat vila, bara jag tänkt på att träna har den protesterat.

Och i huvudet är jag också totalt slut. Barnen är högt och lågt och överallt, bråkar och går på hela tiden. Och Nemo med sitt trots, ahhhhhhh....... Nu nattar min pappa dem och jag hoppas de somnar snabbt och sover lugnt hela natten.

Nu blir det ryggläge i soffan resten av kvällen, och sen nya tag imorgon.


Min bror och jag. På torsdag kommer han hit och vi ses för första gången på över tre år. Och så får jag träffa min brorsdotter Adele som är två månader. <3

Inga kommentarer: