torsdag, oktober 03, 2013

Kli i halsen...

Lång dag. Tanken var ett CT-pass när jag kom hem men jag har ett oroande kli i halsen och tungt huvud, får inte bli sjuk!! Inte när jag kommit igång så bra med träningen.. Men en vilodag behövs också emellanåt, jag blir lätt för manisk och jag vill inte hamna i nåt läge där jag får ångest över att inte träna EN dag på en vecka. Kroppen behöver få återhämta sig också emellanåt. Så nu dricker jag te, motar bort eventuell skit i kroppen och satsar på ett pass imorgon bitti så jag kan dyka på vinet direkt jag kommer hem från jobbet imorgon.


Jag idag. Älskat vädret som är nu, fint och lagom varmt för att vara påklädd utan att svettas. Kängor och strumpbyxor - love it!


Jag tvättar håret var tredje eller var fjärde dag och när det är som allra skitigast måste jag sätta upp det i en knut för att det ser för hemskt ut. Lustigt att när håret är som smutsigast så är jag som tjusigast.

2 kommentarer:

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Känner så igen den där frustrationen och rädslan för att bli sjuk och inte kunna träna. Är så rädd att liksom komma ur det här nya, aktiva livet. Men samtidigt: När jag nu blev förkyld och fick lov att vila så kände jag att det verkligen behövdes och dessutom fick jag bättre resultat.

Får också lov att aktivt tänka på att inte bli för manisk, jag är så mycket allt eller inget. Predikar för mej själv: "Balans, balans, balans!!" haha

Lina sa...

Vila och ta hand om dig!!!!