måndag, oktober 21, 2013

Min måndag

Ett kilo plus på vågen, mens, en uppblåst mage, riktigt förkyld, 11 timmar på jobbet som jag klarat av genom att proppa mig full med alvedon, frusen och huttrig hela dagen, storhandling när jag slutat eftersom kylen ekade. Låter det inte helt underbart?

Jag kom hem precis när barnen skulle nattas så jag fick en mysig stund ned Nemo och nu sitter jag halvdöd i soffan. Dricker en cocktail på Alvedon och C-vitamin och te med honung. Så, ingen träning idag alltså vilket är skit eftersom min plan var att träna riktigt mycket den här veckan för att sen trappa ner nästa vecka. Men men, livet rår man ju inte på. Jag hoppas på att snabbt bli frisk igen och helst må bättre redan imorgon då jag jobbar 13 timmar.


Visade jag mina jeans för 99 kronor? Om inte så ser de ut så här and I love them!

4 kommentarer:

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Stackars, hoppas det går över snabbt!

Väldigt fina jeans! Var har du hittat dem?

Linnéa sa...

Cubus! Fanns massa olika färger och modeller. De hade 100 kr rabatt på alla byxor förra veckan, vet inte hur länge de har det erbjudandet. Men fullpris är 199 så det är ju ändå billigt. Supersköna! Köpte faktiskt ett par i en mindre stl för framtida (förhoppningsvis) bruk. :)

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Jeans?? Ditt andra par va? hihi...Men du....allt klär en skönhet det vet du ju... KRAM

äppelblomman sa...

Fan va surt med förkylning. Krya på dej!❤
Väldigt snygga jeans!!!
Kram K