fredag, oktober 18, 2013

Fredagsträning

Kall morgon idag igen, minus fem grader. Jag hade inte tid att vänta på några plusgrader utan gav mig av vid niotiden och då var det fortfarande tre minus. Men solen värmde bra ändå så jag frös inte alls. Med Annie framför mig drog vi ut på femkilometersrundan och det blev ännu ett personbästa!


Det här är ju liksom drömtider! Hur ska jag komma ner i de här tiderna utan en hund?? Hur ska jag orka springa Österlen Lyser utan en hund?? Hur ska jag kunna springa överhuvudtaget utan en hund??

Skön runda i kallt men vackert väder. En plankomgång blev det också, 3 * 1.05.

2 kommentarer:

Lina sa...

Det kommer du att klara!!!!! :-) Jag spinger bäst och snabbast med våran hund...knasigt det där. Lopp är lopp och man peppas så mycket då!

äppelblomman sa...

Shit alltså vilken fart! Bara för er att skaffa en hund nu då som kan följa med dej ut på turer!;)
Kram K