tisdag, oktober 22, 2013

Nästa helg!!

Österlen Lyser har känts så otroligt avlägset hela tiden, november liksom, hur länge som helst dit. Men så slog det mig i helgen att det är ju för fan BARA TVÅ VECKOR KVAR! Nästa lördag, 2 november, är det dags och det känns lite knäppt. Även om jag sprungit en halvmara redan så är distansen inget jag känner mig säker på så jag är riktigt nervös. Men det ska såklart bli roligt och jag hoppas att det kommer gå bra.

Jag sprang Malmö Halvmarathon på 2 timmar och 6 minuter och självklart skulle det vara roligt att slå den tiden men absolut inget jag kommer satsa för mycket på. Att komma i mål är prio ett. Fördelar mot halvmaran i augusti är ju att det inte kommer vara så varmt och nackdelen är ju att det kan vara riktigt skånskt pissväder. Men det blir nog bra, roligt ska det iallafall bli!



4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! Åh så häftigt! Jag drömmer om en halvmara än så länge. Lycka till den 2 nov.

Lina sa...

Vi kan väl ta och ses innan start och peppa varann! :-)

Linnéa sa...

Lina: jättegärna! :)

Ida sa...

Yay, lycka till!
Själv springer jag ett 5km-lopp den dagen, lite skillnad ;)