lördag, oktober 19, 2013

Sista springturen...

... i Dalarna för den här gången. 7 kilometer i 5.20-tempo och jag är mer än nöjd med alla kilometrar i benen den här veckan. Totalt 3,75 mil sen jag kom och det är nog rekord. Jag är så glad att jag fått hålla mig frisk så pass mycket den här hösten eftersom jag hade ont i halsen hela förra hösten typ. Då fick jag ihop typ två mil per månad. En annan sak jag är glad för är att tack vare löputmaningen så vet jag att mina ben håller och min kropp orkar springa mer än jag trott. Även om det var jättekul att vinna pannlampan så är den insikten en större vinst.


Provrumsbild från idag, älskar mina nya byxor! Synd att svart inte gör sig så bra på bild.

Planka idag också, 3 * 1.05 minuter.

2 kommentarer:

Maja sa...

Sätt upp en lapp på Ica på byn typ. Måste ju finnas människor med hund som hade uppskattat om den fick extra motion?

Linnéa sa...

Då kommer nog chocken när jag ska springa lopp att bli för stor. ;)