torsdag, oktober 24, 2013

Dubbelt upp

Nu ikväll kände jag samma känsla i kroppen som jag har känt ett par gånger nu. En känsla av att fast jag tränat ett pass på dagen så vill kroppen verkligen göra mer, det finns massor av energi kvar och endorfiner som vill släppas loss. Det är när jag "bara" sprungit fem kilometer som kroppen inte känns riktigt färdig och när kvällen kommer har jag mer spring i benen. Så ikväll när jag nattat Leon hoppade jag upp på CT'n och trampade i 30 minuter och svetten rann så där göttigt. 10 minuter magstyrka på det och nu känns kroppen nöjd.

Så, dagens träning blev alltså:
• Löpning, 5 kilometer i 5.36-tempo
• Plankan, 3 * 1.10 minuter
• Crosstrainer, 30 minuter
• Magstyrka, 10 minuter



Jag och Polly igår, i brist på träningsbilder.

1 kommentar:

Lina sa...

Fasen va ihärdig och bra du är! :-) Så söt kanin!!!