fredag, oktober 04, 2013

Fredagsträning!

Upp och hoppa när det fortfarande var mörkt ute, underbart! 30 minuters svettande och intensivt trampande på crosstrainern och jag inser att det redan är stor skillnad i hur mycket jag orkar jämfört med när jag började använda den. Lite mage och armar på åtta minuter vardera och så plankan 3*1 minut. Inga nyheter direkt men skönt att inviga helgen med lite svett och puls.

I helgen tänkte jag ta en springtur eller två och jag önskar önskar önskar mig en springkompis! Slängde iväg ett mail till de jag sprang Iformloppet med och två av dem kunde inte så vi får se om någon annan nappar när de läst det.

HAPPY FRIDAY allihop!



2 kommentarer:

Ninni sa...

Shit vilka armar du fått!! Nu måste juh du också se skillnaden?!!!

Ang kettlebell så är det bäst att känna på lite olika för att se hur mycket man orkar. Såg att de hade billiga på ÖB för ett tag sen.

Suzan sa...

Jag springer gärna med dig!!!