tisdag, oktober 01, 2013

Dagens träning

Är det fortfarande kul att läsa om träningen? Det kanske blir lite enformigt men ni får gärna komma med önskemål!

Idag började jag iallafall med ett 20-minuterspass på crosstrainerna, eller 21.30 minuter blev det om jag ska vara exakt då jag trampade på framför New Girl. CT är kanske inte den roligaste träningsformen måste jag erkänna men bra träning, lättillgängligt och framför en serie går tiden lite snabbare.

När svetten rann och benen var riktigt trötta var det bara att slänga sig ner på golvet och köra ett magpass på åtta minuter följt av armar, åtta minuter. Och så plankan såklart, 3*1 minut.



4 kommentarer:

Ninni sa...

Du ska veta att du motiverar! Idag blev mitt första pass på typ 4 veckor. Det är gött att svettas!!

Charlotta Sofia sa...

Jag tycker också att det bara är kul och väldigt motiverande att du skriver om träning!

Maja sa...

hur gör du med crosstrainern? tycker de svårt, lågt motstånd och högt tempo eller högt motstånd och längre tempo :s

Jenny Shima sa...

Det är väldigt motiverande:). Jag har funderat på att testa crosstrainern på gymmet men jag är lite rädd för att den ska ta kontroll över mig.