fredag, oktober 04, 2013

American Horror Story

Väldigt ofta har jag en föreställning om hur en bra fredag ska vara, hur mysig kvällen ska bli. Och oftast blir det ju inte alls som jag tänkte mig men ikväll blev det faktiskt det. Barnen var på superbra humör, vi lagade god mat som alla åt av utan bråk och vi såg lite film ihop innan nattningen. Jag somnade till när jag la Leon och sen var jag sjukt seg men började ändå se på American Horror Story. My god, den var faktiskt läskig! Ser fram emot att se resten. Jag blir inte så lätt skrämd av film men när det är skruvat och oberäkneligt så tycker jag det är läskigt and I love it! Men det blev bara ett avsnitt för nu är jag dödstrött. Natti natti på er!



1 kommentar:

Emma sa...

Spännande att höra vad du tycker om resten. Jodå, jag var oxå lite rädd emellanåt, de e gött!