tisdag, oktober 15, 2013

Mora & Nusnäs

Idag har vi varit i Mora och i Nusnäs och kollat runt.


I Nusnäs köpte jag en present till ett framtida dop och i Mora handlade vi mat och jag köpte två par jeans! Kan ni förstå! Cubus hade 100 kronor rabatt på alla byxor så jag fick ett par svarta (high waisy, super skinny)och ett par urtvättat blå (low waisy, skinny).


När vi kom hem gick vi ett varv runt byn med Marie, Rickard och Aivie och det är så vackert när solen börjar sänka sig bakom grantopparna på andra sidan sjön.


Nu är jag trött och hade helst av allt lagt mig i soffan under en mysig filt och sett på en bra serie men min käre far ser på fotboll. BORING! Insåg nu att jag inte plankat idag, måste göras pronto!

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Underbara bilder!!! Måste nog ta oss en tripp upp dit snart och besöka alla fina dalahästar!
Kram K