torsdag, januari 31, 2008

Jag är alltid trött. När jag än lägger mig, när jag än går upp, hur många timmar jag än sover, hur få timmar jag än sover. Och till råga på allt är jag sjukt sugen på choklad.

Det är storm ute och jag funderar på hur jag ska ta mig till träningen. Det är på Dammfriskolan idag och det är en bit att cykla. Får nog ta bilen eller be Kalle skjutsa mig för man blåser nog omkull om man cyklar.


Idag var jag jättesnäll och köpte en t-shirt till Kalle på T-shirtstore. Lina tyckte den var jätteful (den var i mycket starka färger och hon tycker BARA om svart) men när Kalle fick den tyckte han "att den var väl fin".
Själv tyckte jag den var skitcool och passformen var perfekt för Kalle.

Imorgon är jag ledig och då funderar jag på vad jag ska göra. Har lite olika alternativ:
  • Äta en semla till frukost
  • Plugga
  • Fixa med något här hemma
  • Fixa med en ljusstake
  • Bara ligga ner och inte göra någonting
  • Hyra en film
  • Leka med någon
  • Fika
  • Göra tortillapizza
  • Ta ett bad med min nya badbomb
  • Städa
  • Vattna blommorna
  • Läsa
Vad ska NI göra imorgon? Vad tycker ni jag ska göra? Har ni tips på andra saker jag kan göra?

Alltså nu blåser det sjukt mycket ute, jag tänker INTE cykla någonstans ikväll.

5 kommentarer:

Anonym sa...

I morrn blir det jobb till kvart över 4 och sen hem, fixa med akvariet, äta mat, mysa med martin och sova ;D Händelserikt värre :P

Anonym sa...

imorgon vill jag antingen
1. sova hela dagen och inte vakna
2. äta hela dagen, helst bara choklad
3. åka flygplan till ett varmt ställe
4. klä upp mig i fin klänning, bli sminkad av proffs, dricka rödvin i en lyxsvit och äta fina chokladpraliner och pussa seth cohen

och jag tycker att du ska:
- gå upp och göra dig mysigt fin
- gå till en affär och köpa nybakta frallor
- lägga dig i badet och bada med din nya badboll och läsa en bra bok
- plocka ögonbryn, klippa naglar och göra en hemma ansiktsmask
- rita en teckning till kalle
- ha filmmaraton med gamla favoritrullar (har hört att du gillar natural born killers, kolla på den 5 gånger, det brukar jag göra)

LolitaRegina sa...

tortillapizza? det låter ju hur gott som helst, kan man få receptet? :)
tack för dina peppande ord, det värmde!!! jag ska på anställningstintervju på måndag, så nu känns det lite bättre!

Anonym sa...

Jag ska tvätta...:( Läsa svensk maffia, tja sen e väl dagen nästan slut....!

Anonym sa...

Hej söt! Killar kan visa sin uppskattning så förträffligt bra "den va väl fin"... suck! Men det e ju å andra sidan du som ska titta på honom så huvudsaken e att du gillar den, haha! Jag tycker absolut att du ska bada me badbomb idag, jag saknar badkar så fruktansvärt så bada lite för mig me. Sen tycker jag att du ska pyssla lite me mailet jag skickade dej, hihi! Ha en fin dag snäckan! Pussen