fredag, februari 01, 2008


Vad gulliga ni är som skriver långa kommentarer och tipsar vad jag kan göra och berättar vad ni ska göra.
Jag och Kalle sov länge idag, nu ska jag göra mig iordning och åka för att storhandla (som jag faktiskt tycker är riktigt roligt). Jag ska göra mig lite extra fredagsfin även om jag kanske inte ska göra så mycket mer.

Kalle ska åka till Agusa och mata sina ormar så jag ska få vara ensam ikväll och det ska faktiskt bli riktigt skönt. Jag ska kanske hyra en film eller dvd-box, pyssla med pärlor eller virkning och så ska jag ta ett långt och skönt bad med min nya badbomb. Jag ska även äta en semla till frukost och göra tortillapizza ikväll. Receptet kommer senare!
Jag ska lyssna på afrikansk musik hela kvällen och bara mysa runt och ha det bra!

Hörs sen, PUSS!

2 kommentarer:

Mirja sa...

åhh, låter som du kommer få en superbra dag! sån dag vill jag oxå ha! trevlig helg!

LolitaRegina sa...

jag tycker också om att storhandla, snacka om vuxenpoäng! ;)
jag har fördrivit dagen med shoppingterapi, har känt mig smal och fin idag (en positiv effekt med magkatarren.. fast den är inte värd det!!!) och då är det ju alltid väldigt roligt att prova kläder :) fick köpt en hel del i alla fall, så nu känns det toppen! :)