måndag, februari 18, 2008

Jag vaknade imorse till tonerna av en något skrällig Äppelbo gånglåt som jag har som sms-signal. Det var från Lina som var nervös inför vägningen. Såklart behövde hon inte vara det eftersom hon gått stadigt neråt och gjorde det även denna veckan.

Själv blev jag lite nervös eftersom jag festade i fredags och vågen visade +0,2 förra veckan. Kände att jag behövde ett minus som en liten push nu.



Och visst fick jag det! -0,9 kg och det kändes så jävla bra! Sammanlagd nedgång 4,4 kg.

Det är lite spännande att väga sig varje måndag, och det är definitivt ett bra sätt att lättare komma ur sängen.

Plugg står på schemat idag, en veckouppgift ska göras och jag hoppas den inte blir så svår. När jag tittade på den fick jag lite blackout i huvudet och minns inga föreläsningar. Kanske för att jag har så mycket annat för mig än att lyssna..

Torbjörn hade med sin superkamera på akrobatiken igår och jag är så avundsjuk. Vill också ha en kamera som tar så bra bilder. Det är mycket jag vill ha nu som kostar pengar men det är bara att bita ihop för det finns inget utrymme för sånna dyrgripar just nu.

Nej nu ska jag klä på mig så jag inte sitter i morgonrocken och pluggar hela dagen. Känner mig så sunkig då. Ska göra lite frukost och koka té, på med rökelse och sen är det plugg som gäller, gnägg gnägg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till nedgången! :D

Anonym sa...

grattis! jag minskade 8 hg :)