onsdag, februari 20, 2008


Jag tycker bildserier är sjukt roliga. Här är mina favoriter:


STORY: Jag, Marika och Per-Åke förfestar hos Marika på Tången på juldagen 2005. Jag sträcker mig över bordet för att ta min mobil, och tappar den rätt ner i min drink.



Bild 1: Hmmm om man torkar av den funkar den nog..
Bild 2: Hur kunde jag tappa den i drinken när den var det enda som stod på hela bordet???
Bild 3: Hahahahaha det hör ingenting!!!
Bild 4: Det är nog bäst att dricka lite mer...
Bild 5: Den funkar verkligen inte... Konstigt...



STORY: Av vin blir man fin! Men inte bra på bild...


Bild 1: Ta nu, det här är min Paris Hilton-pose!
Bild 2: Va? Ta inte mer kort nu...
Bild 3: Var är mitt vin?
Bild 4: Ska bara dricka lite till sen gör jag ett nytt försök...


STORY: Jag och Marika firar nyår i Yttermalung 2004.

Bild 1: Wooooo vilket drag det är!!!
Bild 2: Va ska du ta kort????
Bild3: Men vi måste ju få posera, inga naturliga bilder här inte!
Otroligt skitkul va?????

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Gud vad fina bilder.. :) Ang dina kommentarer, jag törs inte börja på något sånt där, tack för tipsen dock! Kul att du gillar min nya frisyr oxo hehe tvivlar emellanåt om jag gjorde rätt val..

Lena sa...

Haha sjukt roliga!