torsdag, februari 07, 2008

När man går ner i vikt är det viktigt att ha delmål så att det slutgiltiga målet inte känns så långt bort. Mitt delmål denna gång är att när jag har gått ner 5 kg ska jag äta vad jag vill utan att bry mig om kalorierna.
Frågan är ju bara VAD jag ska äta. Har en lista på saker som jag ibland blir riktigt sugen på:
  • Ostbricka
  • Thaimat
  • Kladdkaka med glass
  • Ben & Jerrys-glass
  • Lösgodis från Videomix
  • Naturgodis

Kommer inte på något mer just nu. Vad hade ni valt?

12 kommentarer:

Anonym sa...

ostbricka eller lösgodis, det som låter farligast liksom i fett o sockerväg!! hehe..

Vadå? sa...

Ostbricka! :O

Lort sa...

thaimat!

Anonym sa...

mm.. lösgodis.. eller kladdkaka. Men när man väl äter det så är det inte så gott som man mindes det.

Anonym sa...

Jag hade lätt satt alla mina slantar på ben&jerryglass och lösviktsgodis. Kladdkaka hade varit jäkligt gott alltså, men det är ju så "mäktigt" så iaf jag blir illamående efter bara nån bit. Nej, ska jag svulla ska det svullas ordentligt! ;)

Lena sa...

Ingen tvekan, lösgodis. Ohja!

MiaMaria sa...

Måste man välja?
Jag hade haft en munchieskväll och satt i mig lite av allt, herregud, hade jag varit så duktig att jag gått ner fem kilo hade jag firat rejält med att äta upp mig igen =)

LolitaRegina sa...

ben&jerry!!! :)

Anonym sa...

åhhh thaimat från Krua Thai och så kladdkaka till efterätt mmmm! Du får gärna komma hit med det om du vill :)

Anonym sa...

massvis med godis hade jag ätit. Eller en fet jävla kladdkaka med vispad grädde :D

schmut sa...

thaimat behöver väl inte vara så kaloririkt?

själv drömmer jag alltid om ...fika på stan. latte-promenad.

Anonym sa...

Lösgodis från Videomix