onsdag, februari 06, 2008


Vad gjorde du för 10 år sedan? I just februari 1998 vet jag inte, men för 10 år sen var jag tillsammans med Johan och gick Handelsprogrammet i Malung, första året eftersom jag hoppade av Media i Borlänge och började om.

Fem snask du gillar? Semlor, kladdkaka, morotskaka, snickers, ostbågar.

Fem sånger du kan hela texten till? Ironic med Alanis Morissette och en massa Eddie Meduza-låtar.

Vad skulle du göra om du var miljonär? Betala av huset och hyra in hantverkare som fixade allt som behövdes fixas, köpa en soffa, säng och ett fint matsalsbord med storlar. Resa till Brasilien och Marocko. Köpa ett lusthus till mamma och en jeep till pappa, och en bulldog till Kalle. (Jag räknar alltså med många miljoner)

Tre dåliga vanor? Drar av tånaglarna så det gör ont när jag går, pillar på sår så jag får ärr, äta för mycket.

Fem saker du gillar att göra? Dansa, laga mat, shoppa, dricka vin, spela tv-spel.

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa? Sånna där fula skor------->
marinblå och vita sailorkläder, body, vita jeans, loafers.

Fyra favoritsaker? Datorn, digitalkameran, xboxen och min 70-tals köksgrej som skivar hackar och river saker på ett kick!



Nu utmanar jag: Ninni, Mikael, Raur, Sussie, Lilla Anna, Maua, Mi, Emmi, Lena och Emelie!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej baby! jag saknar dig! Puss!

Anonym sa...

mission completed...