måndag, februari 11, 2008

Jävla helvetes skitfan!!!
Idag gjorde jag illa mig IGEN, den här gången på capoeiran. I slutet av lektionen när vi övade flera snabba sparkar på rad så landade jag konstigt, det knakade till och jag låg än en gång på golvet med pulserande smärta som denna gången strålade ända upp i knäet.

Jävla klena fotjävel säger jag bara..

Nu är jag rejält svullen och foten värker.. Har inget hemma att linda den med men ska försöka leta fram något substitut.

Jag måste köpa en sån där snygg stödgrej att ha på foten när jag tränar för annars kommer jag väl göra illa mig igen och igen och igen.

Kalle pysslar om mig och gör äggsmörgåsar och té. Det är lite bra att vara skadad iallafall...

2 kommentarer:

Anonym sa...

va fan har du en bild på NÅGON ANNANS fot för?? *hahahaha* Usch va jag mår pyton idag, ska försöka komma till i eftermiddag... måste ju göra redovisningen!! Dumma mage... =( Puss o kram

Linnéa sa...

ja varför, anna, VARFÖR?????? det kan man ju klura lääääänge på... hoppas det går över, kram.