måndag, februari 25, 2008


Minus 0,6 kg idag och det innebär att jag nu gått ner hela 5 kg!

Fatta hur jävla gött det känns.. Dock blir det inte så att jag som jag skrev innan kommer unna mig något när jag nått 5 kg. Eftersom jag lagt om min strategi så unnar jag ju mig lite extra på lördagar när jag går på fest. Istället för att svälta mig och motionera typ hela dagen så äter jag, men håller nere kalorierna och sen på festen dricker jag det jag vill, äter lite snacks och maten som bjuds. I lördags gjorde vi tacogratäng som inte var jätteonyttig, men till den åt jag lite nachos. Efteråt åt vi lite grönsaker och dipp och jag åt även en del japan mix, som faktiskt är ett ganska bra snacks i jämförelse med mycket annat.
Absolut ingen svullning så man mår illa och det känns skitbra och jag går ju ner även med den här strategin. Kanske det går lite långsammare men är det värt.
Även Lina hade gått ner den här veckan och det känns skitkul! Hon har gått stadigt neråt med minus varje vecka sen hon började.
Vi är så duktiga!!!

Snart ska jag och Kalle gå ut med Astra!

1 kommentar:

LolitaRegina sa...

åh, vad du är duktig!!! =)
måste också göra den där tacogratängen snart, den är ju så grymt god!