tisdag, februari 19, 2008


Jag fick hem jeansen jag beställt från HM idag.
Vad tycker ni, keepers eller ska de skickas tillbaks?
Jag tror jag gillar dem. Tighta upptill och ner till knäna ungefär och sen utsvängda. Just the way I like it.
Men såklart var de ju snyggare på modellen i katalogen.
Jävla spinkiga as.
Men de kanske blir lite snyggare när jag använt dem ett tag och gått in dem.
Eller är det size zero som gäller om man ska vara snygg i jeans???
Längtar till våren så jag kan ha mina träskor igen. Bästa skorna i hela världen.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Behåll! Tycker de var snygga :)

M sa...

Jeepers Keepers!

Anonym sa...

Keepers!

MiaMaria sa...

hihi!! det ser nästan ut som att du har ett par buffalooskor på dig!! Din lilla smygrejvare!!

LolitaRegina sa...

klart du ska behålla! utsvängt är snyggast!

Anonym sa...

Snygga o du ser vacker o smaaaal ut i dem. ;)

Anonym sa...

Jag tycker du passar i dem!

Linnéa sa...

vad bra ni tycker de är snygga! jag kommer behålla dem för jag gillar dem mer och mer! väldigt snälla kommentarer, förutom NINNIS!!! Buffalos!!!!???? hahahha, jag kanske kan gå med er på rave med mina förklädda träskor..:)

Anonym sa...

size zero borde förbjudas tycker jag.

Anonym sa...

jag tycker du ska behålla dem! Ser ju jättefina ut på dig!

Anonym sa...

Size zero är väl ändå allt annat än snyggt? Tycker de satt fint!