onsdag, februari 06, 2008

Istället för att börja gnälla om att jag är trött eller något annat så ska jag börja med att berätta något riktigt riktigt roligt!
Jag håller på att ladda hem första säsongen av Ducktales och det är snart klart!

Okej, nu ska jag börja gnället:

Gick upp vid nio idag, satt vid datorn en stund, åt frukost och sen pluggade jag fram till tolv eller ett eller vad klockan nu var.
Sen satte jag igång med att röja på balkongen. Projekt ett var att klippa ner pelargonerna som var riktigt vildvuxna eftersom jag inte skött dem ordentligt på ett tag. Dels för att det varit kallt att gå ut och dels för att det var massa saker så de har varit svåråtkomliga. Nu ser de lite ledsna och fattiga ut men till sommaren ska de stå i full blom utanför mott fina hus! Jag har sparat alla skott så jag kommer ha sjukt mycket pelargoner! Hoppas bara jag kan få bukt med dem utomhus också, har ju varit väldigt lätt på balkongen som blir som ett växthus.

Efter pelargonlemlästningen röjde jag upp all skit där ute, slängde en del saker, packade en del saker, borstade golvet och dammsög och hade mig. Vid 17 var jag klar och då hade jag gjort en lunchpaus där jag gjorde amerikanska pannkakor.
Jag har även diskat TRE gånger idag. Helt jävla galet. Hur kan det bli så mycket disk? Håller jag på att bli tokig?

Det var så skönt att få komma hemifrån, träffa lite folk och träna när klockan blev sju. Jätterolig träning och en stor ljuspunkt var att W inte kom. Då slipper man bli av med sin energi bara genom att störa sig på hennes fuckface och vänta på någon löjlig jävla fjortiskommentar.
Nej hon är inte direkt min favoritperson i världen.

Imorgon står målning på schemat. När ska vi bli klara egentligen????? Jag får panik snart och kommer go bananas och slita mitt hår och skrika olämpliga saker. Vi går redan varann på nerverna här hemma och ibland får jag tourettes och säger elaka saker som jag inte kan hejda.

Nu blir det Ducktales för hela slanten!!!

Inga kommentarer: