tisdag, februari 19, 2008

1. Tre namn jag lyssnar till: Linnéa, Linnet och Tatuada.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag vågar göra saker som jag aldrig gjort förr och jag vågar ta steg som kanske inte alltid är så säkra.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag har svårt att säga ifrån när jag tycker mina vänner gör fel.
4. Detta är jag rädd för: Att mina föräldrar ska försvinna från mig.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Té, smink och gos med Lillan.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Hoppa bungyjump, äta äckliga saker och dricka tequila.
7. Detta tycker jag om att göra: Dansa, shoppa och se bra tv-serier.
8. Detta vill jag göra just nu: Äta frukost, flytta och köpa kaniner.
9. Bästa känslan: Att vara förväntansfull.
10. Värsta känslan: Ovisshet.
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Ärlig, rolig, självsäker, aktiv, snäll och händig.
12. Är jag kär just nu? Ja i min egna lilla Kalle.
13. Vill jag gifta mig? Ja jag har redan sett ut ställe, musik och frisur. Väntar bara på ett frieri.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa till Marocko, få barn och bli duktig på att dansa.
15. Min käraste ägodel: Datorn, för i den finns massa foton.
16. Något jag vill ha i present: Ipod, en pulsklocka som räknar kalorier och en resa.
17. Detta har jag på mig just nu: Blå tröja och blå velourmysbyxor.
18. Favoritkläder: Klänningar i alla former och färger.
19. Favoritdjur: Kaniner. Och hundar. Och hästar.
20. Följande musikgenren tilltalar mig mest: Det beror på vad man ska göra. På fest: RnB, hemma till bad/plugg/mys: lugn musik, helst svensk. Världsmusik och progg är oxå genrer jag tycker mycket om.
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Oj, jag har inga just nu som jag lyssnar på där mycket på.. Får bli tre bra sambalåtar vi gör koreografier till just nu.
22. Skola, roligaste/tråkigaste ämne: Roligaste var bild och svenska, tråkigaste var givetvis matte.
23. Stjärntecken: Jungfru.
24. En bok jag gillar: Inte som andra döttrar.
25. En film jag gillar: Pans Labyrinth.
26. TV-program jag gillar: Prison Break, Greys Anatomy, Desperate Housewifes, OZ och My name is Earl.
27.Favoritdoft: Escada - Magnetism och Sunset Heat.
28. Detta äter jag gärna: Tacos, thaimat.
29. Dricker helst: Cola light, vin, té.
30. Favoritgodis: Lösgodis från Videomix, naturgodis och Snickers.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Marocko och Brasilien.
32. Färgen på mina ögon: Blågrå
33. Min längd och vikt: 167,5 cm och 65,3 kg. (Vilket avslöjande...)
34. Jag tror på: Mig själv.
35. Jag spelar: Capoeira.
36. Personer jag beundrar: Farmor, mamma och Frida Kahlo.
37. Så här bor jag: Lägenhet i Malmö, men om mindre än en månad hus i Veberöd!
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga, men de dör nog snart om jag inte vattnar dem idag.
39. Detta tänder mig: Spontanitet, glädje.
40. Det här gör mig avtänd: Osäkerhet, velande.
41. Favoritfärg: ALLA färger, lila, blått, turkost, grönt, orange, rosa osv osv...
42. Favoritcitat: What is wrong with people, are they all really retarded or is it a joke i just don't get?
43. En hemlighet jag vet: Tssss den går jag inte på..
44. Någonting jag fått i present som tilltalat mig: Allt jag får i present tilltalar mig.
45: Senast köpta skiva: Oj minns inte.. Kanske Björn Afzelius och Mikael Wiehe - Malmöinspelningarna. Tyckte jag behövde den på CD oxå, inte bara LP.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende: Benen.
47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende: Magen, leendet.
48. Udda förmåga/egenskap: Att hänga suspension haha!
49. Om jag skulle vara ett djur, skulle jag vara: En liten söt kanin. Eller nej, en jättestor fin kanin!

4 kommentarer:

Mercedes de Suecia sa...

Vaaaaaaaaaa???? leendet??? ditt leende är absolut underbart!!!
Kram.
Mercan.

LolitaRegina sa...

ser att vår vikt och längd är nästan dom samma.. =) fast du var modigare än jag och vågade skriva ut det! ;)

Linnéa sa...

mercan: åå mercan, du e världens goaste!!!! Puss

llitaregina: det är inte en så farlig vikt egentligen. önskar bara den var fördelad lite annorlunda..:)

LolitaRegina sa...

nej, det är inte vad det står på vågen som jag hakar upp mig på heller, det är det faktumet att alla "trivselkilon" samlas på ett och samma ställe: magen.. :/