torsdag, februari 28, 2008

Idag har vi hittat soffan vi vill ha! Den är jättefin, djup och bekväm. Likadan som på bilden fast en mörkare brun färg.

Vi ska köpa den om den inte är för bred för tvrummet så imorgon ska vi åka till huset och mäta. Ska ta lite foton inomhus som ni kanske får tjuvkika på.

Den är lite över 3 meter bred så den kan vara aningen för stor. Om den är det ska vi köpa en likadan fast storleken mindre, tyvärr är den inte lika djup men det kan inte hjälpas.


Vi ska köpa soffan på Living, min favoritmöbelaffär i Malmö. De har sjukt mycket annat snyggt som vi vill ha, men som vi inte har råd med nu.
Sängbordet till höger har vi redan men vi kommer behöva ett till i huset eftersom sängen inte ska stå mot en vägg.


En matsalsmöbel är dock det första jag vill vi ska köpa när vi får råd. Det har varit en dröm länge nu att kunna ha en fin matplats.

Jag hoppas verkligen soffan får plats för det är precis en sån jag velat ha så länge nu!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag har den där soffan och det kommer vara ett att ditt livs köp!
Har aldrig varit med om skönare och jag har haft den i 1½ år

Anonym sa...

vad fin soffa! :D Nästan lika fin som vår nya som kommer snart :P

Anonym sa...

Hej Linnéa!å du ska köpa likadan soffa som jag har?
Kan säga att det är det bästa köpet jag någonsin gjort =) tummen upp för ditt val

Mia i klassen...

LolitaRegina sa...

sååå himla fin soffa! *avis*