onsdag, februari 27, 2008

I måndags kväll/natt kunde jag inte somna vilket resulterade i att jag var sjukt trött hela dagen igår. Riktigt trött så jag nästan mådde dåligt.
La mig lite innan 21 och läste en stund och sen somnade jag. Vid ett på natten vaknade jag och kunde inte somna om. Jag var riktigt klarvaken och kunde inte somna igen. Jag lyssnade klart på min bokcd, gick upp och klappade Lillan en stund, höll Kalle vakna genom att prata med honom och knacka på honom. Tillslut somnade jag och när klockan ringde var jag jättetrött, igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

fy för när sådana perioder dyker upp... *AVSKYR DEM* Hoppas du kan sova inatt snäckan! Pusselipuss

Anonym sa...

jobbigt
när jag jobbade natt höll jag också på sådär. man blir så himla less. det vikiga är nog att acceptera att man är pigg och göra något en stund, som du gjorde!

Anonym sa...

usch vad drygt :(