söndag, januari 06, 2008

Nu är jag medlem i Viktklubb igen! Men jag skäms över det.
Jag skäms över min extremt dåliga karaktär som gjort att jag gått upp så mycket i vikt. Visst, en del är nog muskler men jag har fått mycket fett på överkroppen, som alltid.
Nu ska 8 kilo bort och jag vet inte om jag vågar skriva här vad jag vägde. I och för sig hade jag massor med kläder på mig och är svullen efter alkohol och bakismat. Mitt midjeomfång har ökat drastiskt också.
Jävla mig!!!
Detta kanske blir en tradition i mitt liv? Varje vår banta bort 8-10 kilo för att se äta upp mig under sommaren, hösten och vinten.
Till årets karneval i Köpenhamn ska jag fan vara i så fin form att jag kan dansa i stringbikini om jag vill! GO GO GO!!!

Någon annan som hänger på och behöver peppning och peppar tillbaks?

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tror lätt att du hade klarat det utan viktklubb men det kan ju vara gött att ha stöd. jag har gått ner 3,5 kg på väldigt lång tid och planerar att gå ner minst 8 kg till. men det får ta sin tid. har ett super bra stöd den här gången - syrran!

Anonym sa...

Vännen min.. JAG finns här för dej, o vet att du finns för mig! Vi ska klara våra 8 kilo..!! JAAA, VI SKA!! O sen hålla den också.. Pussen