torsdag, januari 24, 2008

Somnade på eftermiddagen och sov till 16.30. Not good. Jag skulle ju laga middag i god tid innan träningen men så blev det inte. Gick dock upp för mig nu att jag inte tränar förrän 20-22 idag så det blir inte så nära inpå med mat ändå.
Idag ska det serveras bulgur med grönsaker och lax i ugnen. Nytt recept som jag hittade i Metro igår och modifierat lite.

Det är så tråkigt och grått ute varje dag och det gör mig så passiv. Jag brukar vilja hitta på saker, vara utomhus och ha mycket idéer men nu är det bara skola, hem, träna, sova, skola, hem, träna, sova. Har ingen lust med något för himlen är grå varje dag och ger ingen energi. Och efter den superkassa sommaren så törstar jag verkligen efter sol och lite värme.
Jag hoppas våren kommer riktigt tidigt i år så man kan få lite mer energi och livsglädje, det kan behövas. Och om sommaren kunde få bli en kanonsommar skulle jag bli riktigt glad, då ska jag glassa runt i bikini i min stora trädgård och bara njuta.
Back to reality.

Inga kommentarer: