lördag, januari 05, 2008

Lilith är bättre nu men inte alls bra. Han äter mycket och rör sig men är väldigt vinglig. Fast nu trillar han inte hela tiden, bara ett par gånger har han helt tappat balansen.
Ikväll är det ju tjejmiddag hos Maggi och jag är i valet och kvalet om jag ska gå. Jag vill ju inte lämna Lilith men Kalle säger att han blir ju inte bättre även om jag är här. Kalle ska ju vara hemma ikväll så han kan ju hålla koll och ringa om något händer.
Det vore skönt att få komma iväg, ha lite roligt med mina vänner och vara lite glad. Men usch, tänk om något händer när jag är borta...
Just nu lutar det mest åt att jag går på middagen, men jag ändrar mig hela tiden. Kan ingen bara säga åt en vad man ska göra???
Lilla plutten, han luktar så mycket kiss eftersom han legat i det innan. Vill bara tvätta av honom men det är onödigt stressigt. Får vänta tills han blir bättre, om han nu blir det.
Han är ju pigg och verkar må bättre nu så jag går nog på middagen. Eller inte, jag ska ta en dusch nu och se hur det känns sen.

Inga kommentarer: